Juridiske oplysninger og servicevilkår
Generel leje hos PluzHost
PluzHost kan til enhver tid ændre på betingelser og priser på vores produkter. Når du lejer en VPS-server, deles forbindelsen med andre kunder. Derfor vil du muligvis ikke opnå den fulde hastighed, som er angivet på siden. Det, du ser i forhold til produktets hastighed, repræsenterer blot den maksimale hastighed, du kan opnå, men det afspejler ikke nødvendigvis den faktiske hastighed under brug.
Ansvar for data
Det er på kundens eget ansvar at bruge produkter fra PluzHost. PluzHost vil ikke påtage sig ansvar for data eller indhold. Kunden skal selv stå til ansvar for krænkende eller ulovligt materiale. Vi opfordrer ikke til brug af servere til DDOS, hacking eller lignende, og vi vil tage kontakt, hvis det sker. Vi står ikke til ansvar for mistet data, herunder hvis vores raid, NVMe eller anden diskplads går tabt.
Fortrydelsesret
Vi fraskriver os de normale 14 dages fortrydelsesret, da det er et virtuelt produkt. Hvis du fortryder købet efter 6 timer (gælder ikke VPS-produkter)
Fornyelse og udløb af produkt
Det er kundens ansvar at forlænge lejeperioden af produktet. En månedlig faktura skal betales 4 dage før produktet udløber. Hvis fakturaen ikke betales til tiden, efter 5 dage slettes produktet, og det kan ikke gendannes.
Betaling og oprettelse
Ved køb af et produkt udstedes en faktura. Når betalingen er gennemført, oprettes et abonnement, og opsætningen af produktet påbegyndes. Kunden kan vælge at forny serveren hver 1, 3, 6 eller 12 måned(er).
Opsigelse af produkt
For at opsige et produkt skal det ske via kundesiden. Produktet vil blive slettet 3 dage efter opsigelse, og alt data vil gå tabt.
Refund
Der er ingen refundering på VPS-produkter. For spilservere kan du få en refundering på 15% inden for de første 6 timer, hvis serveren ikke har været i brug. I visse tilfælde kan vi give refundering, hvis produktet har haft nedetid på 80% af sin driftstid.
Persondataloven og personlige oplysninger
PluzHost deler ikke oplysninger med tredjeparter. Kunden har ret til fuld indsigt i de oplysninger, som PluzHost har om kunden. Det er kundens ansvar at beskytte sin konto, vigtigt at bruge sikre og stærke adgangskoder.
Overtrædelse af betingelser
Hvis kunden overtræder reglerne, vil PluzHost give en advarsel via mail. Ved gentagne overtrædelser kan kontoen eller produktet lukkes eller slettes.
Datatab eller forsvundet data
PluzHost kan ikke holdes ansvarlig for mistet data ved eksempelvis strømsvigt, systemfejl eller lignende. Kunden er selv ansvarlig for alt data og tabt data.
Automatisk abonnement betaling
Ved bestilling af vores produkter tilmeldes du automatisk betaling via Stripe. Hvis der ikke er penge på kortet, vil det forsøges flere gange. Hvis produktet ikke betales til tiden, slettes det og al data går tabt.
Support
Vi hjælper med næsten alt, men forbeholder os retten til at afvise hjælp, hvis vi har travlt eller ikke har løsningen.
Spilserver Lagerplads
Kunder med en spilserver har begrænset lagerplads, men pladsen må kun bruges til spilfiler. Kunder der har købt minecraft Ubegrænset, så vil kunde selvfølgelig have Ubegrænset lager plads (300GB pr server)
EULA
Vi accepterer kun EULA til visse OS-systemer. Hvis du bryder EULA for programmer, som vi ikke har godkendt, står vi ikke til ansvar for problemer. Vi acceptere IKKE minecraft EULA, det skal du som kunde gøre selv inde på spil panelet.
Brug af vores VPS Servere
Vi tillader ikke port scanning, DDOS-forsøg eller lignende aktiviteter. Vi tillader spilservere, webservere og lignende, men ikke aktiviteter som UDP Scan, TCP Scan, BOTNET osv. Ved brud på disse regler har vi ret til at lukke for din service uden advarsel.
Netværk Forbrug / Regler
Netværket deles med andre kunder, og hastigheden kan variere. Vi har en fair use-politik, og du må ikke bruge mere end 85% af din hastighed i mere end 24 timer. Ved misbrug vil din service blive suspenderet eller slettet uden varsel. Vi tillader ikke misbrug af vores netværk, som at sende spam eller massive pakker til andre servere. Ved brud vil netværket på serveren blive deaktiveret.
Minecraft Support
Minecraft-servere har basic support, som inkluderer plugin installation og simpel support. Basic support inkluderer ikke kodning af plugins, opsætning af permissions eller custom server indhold.
DDoS beskyttelse
Vores servere har en vis grad af DDoS-beskyttelse. Skulle din server alligevel gå ned som følge af et DDoS-angreb, er det dit ansvar at få opsat yderligere DDoS-filtre for at sikre din server.
Vi tilbyder skræddersyede DDoS-beskyttelsesløsninger via vores side, som kan købes på abonnementsbasis eller som en permanent løsning. Bemærk, at denne beskyttelse gælder for hver enkelt VM og ikke dækker flere VM'er samlet..
Vi tager ikke ansvar for hvis din server går ned pga ddos.
Vi kan ikke holdes ansvarlige for nedetid forårsaget af DDoS-angreb. Vi arbejder løbende på at forbedre vores anti-DDoS, og nye løsninger vil blive implementeret over tid!
___________________________
Reseller Aftaler Hos Pluzhost
Alle reseller-aftaler, uanset om de indgås med eller uden en skriftlig kontrakt, er underlagt de samme betingelser.
- Alle produkter er virtuelle, og betalinger kan ikke refunderes.
- Hvis en reseller har betalt et beløb for at opnå højere rabatprocenter og ønsker at få tilbagebetalt en del af beløbet, er dette ikke muligt, da beløbet dækker opsætningsgebyrer.
- Hvis en reseller ikke betaler for serverhosting, vil alle servere, der er solgt gennem reselleren, blive lukket, indtil betalingen er modtaget. Fakturaen vil blive sendt til reselleren via den konto, der er oprettet på kunde.Pluzhost.dk.
- Resellere skal overholde Pluzhosts handelsbetingelser. Hvis reglerne ikke overholdes, vil de pågældende produkter blive lukket uden yderligere varsel..
- Resellere skal selv oprette deres egne handelsbetingelser for at sikre kundernes sikkerhed. De har dog ret til at kopiere vores betingelser, hvis det er nødvendig.
- Resellere kan ikke få refusion på aftaler med Pluzhost.dk. Hvis en refusion for det betalte beløb kræves, vil alle servere, som reselleren har oprettet, blive lukket. Hvis reselleren nægter at betale for de aktive VM'er, som er blevet videresolgt via vores service, vil der blive opkrævet betaling. Hvis dette beløb ikke betales inden for 14 dage, vil sagen blive sendt til inkasso.